пʼятниця, 28 квітня 2023 р.

"Читай на ЗДОРОВ'Я".

 

          Здоров’я — це перша і найважливіша потреба людини, яка визначає його здібність до праці і забезпечує гармонійний розвиток особистості. Воно є найважливішою передумовою до пізнання оточуючого світу, до самоутвердження та щастя людини. За визначенням Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), «Здоров’я — це стан фізичного, духовного та соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб і фізичних дефектів». Здоровий спосіб життя — це спосіб життя, заснований на принципах моральності, раціонально організований, активний, трудовий, що загартовує і, в той же час, захищає від несприятливого впливу оточуючого середовища, що дозволяє до глибокої старості зберігати моральне, психічне та фізичне здоров’я.

              Здоровий спосіб життя можна охарактеризувати, як активну діяльність людей, що направлена передусім, на збереження та покращення здоров’я. При цьому необхідно врахувати, що здоровий спосіб життя людини та сім’ї не складається сам по собі в залежності від обставин, а формується протягом життя цілеспрямовано та постійно.
Сьогодні центральна міська бібліотека взяла участь у загальноміському заході "Містечко імунітету" в рамках проведення тижня імунізації. До уваги мешканців громади були представлені інформаційний стенд "Читай на ЗДОРОВ'Я" і тематична виставка нової літератури "Ми - за здоровий спосіб життя".























Немає коментарів:

Дописати коментар