вівторок, 10 жовтня 2023 р.

" Правильне харчування - запорука здоров'я"

  Здорове харчування— це харчування, яке забезпечує ріст, нормальний розвиток і життєдіяльність людини, що сприяє зміцненню його здоров'я та профілактиці захворювань. Дотримання правил здорового харчування в поєднанні з регулярними фізичними вправами скорочує ризик хронічних захворювань і розладів, таких як ожиріння, серцево-судинні захворювання, діабет, підвищений тиск і рак. За даними         Всесвітньої організації охорони здоров’я, 80 % усіх захворювань тією чи іншою мірою пов’язані із харчуванням, а 40 % з них пов’язані безпосередньо з фактором харчування людини. 

 Нераціональне харчування на пряму пов’язане з такими проблемами, як ожиріння, зайва вага, гіподинамія, артеріальна гіпертензія, цукровий діабет, а також помітно скорочує тривалість повноцінного здорового життя людини. 

 Ті, хто дбають про своє здоров’я повинні дотримуватись трьох принципів здорового харчування:  помірність (щоб калорійність раціону не перевищувала енергетичних витрат організму);  різноманітність (передбачає споживання продуктів усіх основних груп (хліб, крупи, фрукти, овочі, м’ясо та молочні продукти);  збалансованість (означає правильне співвідношення цих груп продуктів). У повсякденному харчуванні обов’язково мають бути: -білки; -жири; -вуглеводи; -вітаміни; -мінеральні речовини; -клітковина; -вода. Правильне харчування - запорука здоров'я !










Немає коментарів:

Дописати коментар